۹۰/۰
تائید
شاخص برازش هنجارنشده
NNFI
بزرگتر از ۸/۰باشد
۹۴/۰
تائید
شاخص برازش هنجارشده
NFI
بزرگتر از ۸/۰باشد
۹۲/۰
تائید
شاخص برازش تطبیقی
CFI
بزرگتر از ۸/۰باشد
۹۵/۰
تائید
شاخص برازش افزایشی
IFI
بزرگتر از ۸/۰باشد
۹۵/۰
تائید
با توجه به نتایج بدست آمده می توان گفت که مدل تحقیق از نظر شاخص های معنی داری و برازش مورد تائید است.
۴-۶) آزمون فرضیه ها
در این بخش نتایح حاصله از کاربرد روش های استنباطی آزمون فرضیه های تحقیق به کار گرفته می شود. برای آزمون فرضیه های ۱تا ۴ از روش معادلات ساختاری و فرضیه های ۵ و۶ به علت وجود تعدیل گر از روش رگرسیون های چند گانه استفاده خواهد شد.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
۱٫سفارشیسازی خدمات بر کیفیت درک شده خدمات از سوی مشتریان شعب بانک ملی استان گیلان تأثیر دارد.
با توجه به مدل تحقیق در حالت اعداد معنی داری، مشاهده می شود که میزان آماره ی t بین دو متغیر برابر با ۹۶/۱۵ است. و از آن جا که این مقدار در خارج از بازه ی ]۹۶/۱&96/1- [قرار دارد این فرضیه تایید می شود، با توجه به ضریب استاندارد هم می توان گفت که میزان تاثیر سفارشی سازی خدمات بر کیفیت درک شده خدمات از سوی مشتریان شعب بانک ملی استان گیلان برابر با ۹۰/۰ است.
۲٫سفارشیسازی خدمات بر رضایت مشتریان شعب بانک ملی استان گیلان تأثیر دارد.
با توجه به مدل تحقیق در حالت اعداد معنی داری، مشاهده می شود که میزان آماره ی t بین دو متغیر برابر با ۱۸/۱۶ است. و از آن جا که این مقدار در خارج از بازه ی ]۹۶/۱&96/1- [قرار دارد این فرضیه تایید می شود، با توجه به ضریب استاندارد هم می توان گفت که میزان تاثیر سفارشی سازی خدمات بر رضایت مشتریان شعب بانک ملی استان گیلان برابر با ۸۵/۰ است.
۳٫سفارشی سازی خدمات بر اعتماد مشتریان شعب بانک ملی استان گیلان تأثیر دارد.
با توجه به مدل تحقیق در حالت اعداد معنی داری، مشاهده می شود که میزان آماره ی t بین دو متغیر برابر با ۶۷/۱۴ است. و از آن جا که این مقدار در خارج از بازه ی ]۹۶/۱&96/1- [قرار دارد این فرضیه تایید می شود، با توجه به ضریب استاندارد هم می توان گفت که میزان تاثیر سفارشی سازی خدمات بر اعتماد مشتریان شعب بانک ملی استان گیلان برابر با ۸۱/۰ است.
۴٫سفارش سازی خدمات بر وفاداری مشتریان شعب بانک ملی استان گیلان تأثیر دارد
با توجه به مدل تحقیق در حالت اعداد معنی داری، مشاهده می شود که میزان آماره ی t بین دو متغیر برابر با ۱۷/۸ است. و از آن جا که این مقدار در خارج از بازه ی ]۹۶/۱&96/1- [قرار دارد این فرضیه تایید می شود، با توجه به ضریب استاندارد هم می توان گفت که میزان تاثیر سفارشی سازی خدمات بر وفاداری مشتریان شعب بانک ملی استان گیلان برابر با ۶۶/۰ است.
۵٫رضایت مشتریان از خدمات بانک ملی استان گیلان باتوجه به سفارشی سازی خدمات بر وفاداری آن ها تأثیر دارد.
جدول۴-۱۳) آزمون رگرسیون چندگانه بین سفارشی سازی خدمات و وفاداری با توجه به رضایت مشتری
مقدار آر ®